Aanvragen van EHBO'ers voor uw evenement dienen minimaal 6 weken voor de datum van inzet in het bezit te zijn van onze evenementencoördinator, mevrouw Anja Rozendaal. 

Hier kunt u het aanvraagformulier downloaden. 

Het formulier dient u zo volledig mogelijk in te vullen en na ondertekening naar ons op te sturen per post (Anja Rozendaal, Zelderseweg 27, 3785 KJ  Zwartebroek). U mag het ook mailen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

U kunt er ook voor kiezen om het formulier via de site in te vullen. Klik dan op 'Aanvraagformulier invullen'.

 
Let op:  
  1. Het formulier mag voor meer dan één datum of activiteit gebruikt worden.
  2. Extra informatie betreffende de aanvraag voor EHBO-inzet kunt u apart per e-mail aan ons doorgeven.
  3. Formulieren die niet voorzien zijn van onderstaande informatie worden niet in behandeling genomen:
  • Naam en adres aanvragende instantie/persoon
  • Datum van aanvraag
  • Factuuradres
  • Voldoende en accurate gegevens omtrent de datum(s) en aanvangstijden van de EHBO-inzet
  • Voldoende gegevens omtrent de locatie van de EHBO-inzet
Kosten voor EHBO-inzet: 
De kosten voor het posten bedragen € 6,50 per EHBO'er per uur. Minimaal 2 EHBO'ers.
 
Voorwaarden:
- Op de EHBO-locatie dienen een tafel en minimaal twee stoelen aanwezig te zijn.
- De EHBO'ers dienen voorzien te worden van een hapje en drankje.
 
 
posten nov2017
 
Foto posten 
 

Additional information